Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024

Niepowtarzalna strona internetowa za 1990 zł. Zobacz, co możesz otrzymać w takiej cenie

Atrakcyjna cena nie musi być przestrogą. Pod warunkiem, że idzie za nią jakość

W dobie kryzysu, każda złotówka wydana na marketing czy usługi poprawiające sposób działania przedsiębiorstwa jest na wagę złota. Nic dziwnego, że zdecydowana większość właścicieli firm ma w planach oszczędzanie, nawet na tak istotnych elementach, jak własna strona internetowa. Czy wybór podwykonawcy, który wykona projekt witryny za mniej niż 2000 zł jest dziś opłacalny?

Strona internetowa firmy to wizytówka Twojego przedsiębiorstwa w sieci, czyli w miejscu, gdzie możesz znaleźć setki lub tysiące potencjalnych Klientów. Zwłaszcza w tak dużych miejscowościach, jak Łódź. Czy warto więc oszczędzać na projekcie tego typu witryny? Zdecydowanie nie! Należy natomiast podkreślić, że istnieje możliwość wykonania nowoczesnego portalu bez wydawania kroci. Wszystko uzależnione jest od oczekiwań Klienta i doświadczenia firmy realizującej. Za absolutny standard należy uznać dzisiaj tworzenie stron WWW w oparciu o podstawowe aspekty UX czy SEO. Szybkość serwisu, obecność mobilnej wersji, intuicyjne menu, wartościowy content marketing – to tego nie może zabraknąć. Pamiętaj także o aspekcie wizualnym. Design nadal jest ważny!”

Źródło: afterweb.pl/projektowanie-i-tworzenie-stron-www/lodz/

Biorąc pod uwagę chociażby ofertę firmy AFTERWEB na projektowanie i tworzenie stron WWW można dojść do wniosku, że estetyczny oraz funkcjonalny serwis przedsiębiorstwa za kwotę około 2000 zł nie jest mrzonką, tylko możliwym do zrealizowania planem. W tej cenie otrzymasz portal nowoczesny, spełniający wszystkie standardy z zakresu UX, SEO czy designu. Dla Twojej firmy oznacza to gotowość do zdobywania uwagi potencjalnych Klientów w sieci oraz zachęcenie ich do wykonania konwersji – konkretnego działania mierzącego skuteczność działania strony.

Co wpływa na wysokość cennika za projektowanie stron internetowych? Oto szczegóły

Podobnie jak w kilku innych branżach, tak i w tworzeniu firmowych portali cennik nigdy nie będzie równy drugiemu cennikowi. Są jednak czynniki, bezpośrednio wpływające na wysokość kwoty za realizację tego typu usługi. Najważniejszą składową należy określić zawartość wybranego pakietu. To elementy, o których mowa wyżej: obecność responsywnej wersji portalu, dopasowanie do obowiązujących standardów SEO czy UX oraz dbanie o nowoczesny design. Na końcową cenę składa się również rodzaj wybranej przez Ciebie platformy CMS i roboczogodziny, jakie specjaliści poświęcają nad projektowaniem strony. Zanim podejmiesz ostateczną decyzję, dokładnie zweryfikuj za co zapłacisz. Nie powinieneś kupować kota w worku!